Tuesday, August 2, 2011

berBLOG bile takde keje...


ni la die org keje gomen..mkn gaji bute je..oPpPPsSS!silap sket...keje bidang IT bukan slalu ade keje...time down je kot ade keje..xpon lepas meetng..xpon waktu² yg lain nyer....time xde keje ni la aku nak berBLOGGING pepuas...semalam settle sudah anak aku perage kan BEG BEN10 die...tomei gak..pastu xmoh bukak² dah!eksyen!lempang laju² kang...aishh!!skrg ni pntg je die dgr pekataan lempang...tgn die yg laju dulu lempang org...KIHKIHKIH...nenda die la ajar..utk pertahanan diri..sbb nyer ade budak kat nursery die tu suke lempang org sesuke hati..aritu dpn mate nenda die senang² je budak tu yg merupakan ank pemilik taska tu nak lempang anak ku!siot jer...aritu plak depan mate aku..sesuke je nak sEpak anak aku...eishhhh...budak nih!ape??lu pikir bapak lu punyer taska lu sesuke ke nak buli anak org lain...!!!eishhhh!!!...

ahhh!tamoh la cite pasal tu..baek aku cite pasal anak aku...cont balik...comel wei die pakai beg...cer tgk nih.....abih baju comot...sbb makan cekelat....

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

heiiii....LEPMANG KANG!mmuaaahhhhh!!!

No comments:

Post a Comment