Saturday, January 21, 2012

menanti kelahiranmu.....

salam ollss....bstnye cuti2 gini...dpt restkn bdn..tp bosan jugak benanye...dok umah je kan..ahh..xkirela....jnji dpt rest..act..nak cte perkembangan aku yg mmg da kembang nih...semalam(jumaat)...aku g la cek up...kat hosp..yg mmg aku suke..sbbnye dpt mc.. agk lme jugak tgu dok...dr kul 8 pg...smpai kul 10 pg pon dok lom timbul2...saket punggung aku dok lame2..sofa plak sofa da nipis...tensi.....dlm kul 1015pg bru nurse pggl..kate dok yg nk jmpe ak tu kt dwn bedah..15 min pastu..bru dok dtg..bgtau yg die ade emergency case kt dwn bedah..so die mntak kwn die dok.shima utk rawat aku..so ak pon xde la kesah bbno..jnji ak dlyn ye..lepas tnye itu dan ini...di scan..mmg tnde nk bsalin blom ada...dok shima kate air ketuban bnyk lg.. incase ada tnda turun darah or air kne cpt dtg hosp..sbb takot tali pusat yg klua dlu then bole mnyebabkan tali pusat klua dlu n myb bby akn lemas..omggggg...cuak sggh...lpas dok bg pnjelasan pnjg lebau aku pon angguk je tnde phm...tp lupe plak nk tnye...ape cre nk kurgkn air ketuban tu..ak tnye dok.."incase sy xdeliver lg after rye cine ni bole x sy dtg mntk mc?"dok kte"awk xnk amek cuti bsalin awl ke?"...dgn slumber aku kate "x kot doktor..sbb sy nk rest pnjg mse dlm pntg nnt...."so dok pon decide bg aku cuti yakni MC yer..dr 20.1 smpi 1.2.2012..sekiranya ak xbesalin gak by 1feb tu..masuk ubattt....hadooooii..lemah dgr..ade org kate sakit..yke?


Aku tepikir plak...kalo mmg betoi ank aku ni lahir 1hb...mmg die suke nk klua mase org sume becuti...anak sulung aku pon gitu gak...lahir 1hb mei...hari buruh...kali ni anak aku nak jd anak hari wilayah pulak yer?..ok la syg...tepulangla kt anak mama ni...jnji semuanya selamat..

Tp nak..sebelum anak mama ni lahir ke muka bumi...mama dah pon menerima kelahiran 'baby mama'..hopefully anak mama xjeles yer..hikhikhik...mama namekan die GALAXY TAB!...hehehehe...bole la mama rakam saat manis kelahiran anak mama yg mama nnt2 kan tu...xsbr rase nye...

Last but not least...pd sume readers yg ade...kalao xde pon xpe...tolong doakan sy dan anak sy selamat semuanya....

Amiiinnnnn.....



No comments:

Post a Comment