Saturday, April 18, 2015

Berikan aku semangat!!!

Assalamualaikum...
Tatkala duduk sesaja dirumah masa pantang ni...
Aku gagahi diri utk caj hp untuk nak bace2 blog masters2 shaklee..

Jutawan muslimah yang jarang2 kita nampak..
Sebab selalunya dikuasai oleh non muslim..
Tp berbeza dengan shaklee...

Actually da setahun aku berkecimpung dengan shaklee..namun rezeki belum berpihak pada aku..tapi aku xputus asa..maaih mencuba mencuba dan mencuba utk mencontohi dorg...

Minggu lepas..tatkala ank2 n suami lena diulit mimpi..dan berkroohh..kroohhh...Aku gagahi mata yg smemangnye berat utk layari blog master cherry..

Melihatkan kejayaan beliau...aku cemburu...lantas aku cuba contohi semangat kecekalan beliau..
Tapi banyak beno alasan...xde mase katenye...bz konon melayan anak 3org yg kebetulan 2org abg2 ni memang xpegi skolah sbb mamapapa berpantang...

Ye..ye..mama memang tengah pantang..
Papa nye plak 'pantang' sbb baru lepas operate kaki tertusuk jarum...

So kami berlima hari2 kat rumah dah masuk 3minggu...

Aahhh..alasan sungguh..xpelaa..
Aku masih mencuba...allah kan xsuka org yg cepat putus asa..

Wekend plak..aku cube bace blog "maktok" dlm susur galur aku...master farihah..berkali2 dah maktok pesan suruh update blog..tp alasan aku macam tadi lah...bz katenyeee...

Tapi kali ni semangat aku lain pulak lepas baca 8 ke 9 entry beliau..

Insya allah...aku cuba yang terbaik...

Kepada "mama" ku nur najmah salleh terima kasih kerana masih terus bersabar...melayan karenah pemalas aku...

Next....kite tunggu next story ya

No comments:

Post a Comment